Airsoft Oradea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Airsoft Oradea forum Club Sportiv Weekend Warriors Team
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 Salutare neica si bonjoure

Go down 
+4
rrazak
MILU
hayabusa
Adrian68
8 posters
AuthorMessage
Adrian68

Adrian68


Posts : 46
Join date : 2011-12-17

Salutare neica si bonjoure Empty
PostSubject: Salutare neica si bonjoure   Salutare neica si bonjoure Icon_minitime18/12/11, 11:09 am

Ma numesc Adrian, sunt inginer, 43 ani si de aproape un an sunt oradean....si ma plictisesc ingrozitor.... m-am saturat de C&C si sah.....
Am dat din pura intamplare de forumul vostru si sunt extrem de incantat.
Am citit aproape toate postarile, in special regulamentul si bineinteles coltul incepatorului.
Din nefericire, atunci cand mi-am comandat un pistol cu gaz de pe "Mercenarul" nu stiam ca exista si team-uri care se distreaza cu "de-a hotii si vardistii" si nici nu aveam cui sa-i cer un sfat....
Mi-am luat un Taurus PT 92 full metal cu blowback, un laser pointer si doua tinte - una cu gel si una electrica.... cu toate accesoriile am ajuns mai sus de 1000 ron.... Coletul vine marti si sper sa nu iau teapa... desi se pare ca este inevitabil pentru incepatori Very Happy
Am facut armata la pifa pe vremea lui ceasca si am tras cu tot ce se putea trage in Armata Romana, de la TT, Carpati , PM , PSL, mitraliera de TAB, la AG7 cu racheta antitanc la o tragere demonstrativa.
Probabil ca de aici am ramas cu nostalgii si asta a fost motivul pentru care m-am "inarmat" Very Happy Vreau sa particip si eu la intalnirile voastre...
Cu stima,
Back to top Go down
hayabusa
Weekend Warriors
hayabusa


Posts : 2788
Join date : 2009-10-26
Age : 78
Location : Lost haven - Oradea

Salutare neica si bonjoure Empty
PostSubject: Re: Salutare neica si bonjoure   Salutare neica si bonjoure Icon_minitime18/12/11, 11:14 am

Ciao Adrian si bine ai venit.